Причини для повернення одягу та взуття до магазину

Бажана покупка може призвести до неприємного сюрпризу. У ефектних чобіт можуть зламатися підбори, застібка на модній куртці часом швидко виходить з ладу, а шви на сукні розходяться. Навіть якщо з одягом та взуттям все гаразд, річ може просто не сподобатися при більш уважному розгляді, або виявитися незручною. Існують певні стандарти, встановлені законом, відповідно до яких невідповідний товар можна повернути до магазину.

Яка може бути причина, щоб повернути одяг та взуття

Причини повернення можна розділити на дві основні категорії. Порядок та умови різняться залежно від того, який товар покупець бажає повернути – якісний чи ні. Особливості процедури закріплюються законодавством захисту прав споживачів.

Як повернути взуття та одяг з браком

При покупці товару покупець інформується про гарантійний термін. Таким є період, протягом якого одяг та взуття можуть бути повернені до магазину за наявності браку. Гарантія починає діяти з придбанням продукції. При здійсненні покупки за допомогою дистанційної торгівлі протягом терміну стартує з дати вручення одягу чи взуття поштою чи доставки кур'єром.
Іноді споживач купує взуття та одяг перед початком сезону, і експлуатація товару починається набагато пізніше з дати покупки. І тут відлік гарантійного терміну розраховується з початку сезону.
Щоб повернути покупку через заводський брак, слід уточнити, що вважається товаром неналежної якості. Які саме дефекти дозволяють вважати одяг та взуття неякісним.


Неможливість експлуатації за призначенням

Однією з причин, що дозволяють відносити товар до бракованого, вважається неможливість його використання відповідно до функціонального призначення:

  1. Реальний розмір речі відповідає тому, що вказано на упаковці, бірці чи ціннику.
  2. Забарвлення або модель відрізняється від того, що зазначено в описі товару за відсутності можливості оцінити товар візуально при покупці.
  3. Фактура матеріалу не відповідає заявленій інформації про товар.
  4. Зазначені обставини є підставою, щоб повернути взуття або одяг назад у магазин протягом гарантійного терміну, навіть за відсутності дефектів. Але дефекти також є причиною надсилання продукції продавцю.

Що є дефектом?

Існує перелік недоліків речей, за наявності яких взуття та одяг можна визнати товаром неналежної якості та повернути виробнику:

  • Деформовані елементи.
  • Наявність нерівномірно забарвлених ділянок.
  • Нестійкість покриття (фарба забруднюється, може стиратися).
  • Ушкодження фурнітури, швів, тканини (наявність розривів, затяжок, плям).
  • Помилки моделювання (некоректна посадка, наявність заломів, кутів).
  • Криві рядки, пропущені стібки.

При покупці речі бажано відразу її оглянути, щоб виявити наявність таких недоліків. У зв'язку з тим, що помітити всі дефекти виробу одразу неможливо, виробником або продавцем встановлюється термін, щоб повернути одяг або взуття.
При поверненні товару неналежної якості закон не висуває вимог до цілісності упаковки та відсутності експлуатації. Здати продукцію через її дефект можна навіть після неодноразового використання.


Як повернути товар належної якості

Придбані взуття та одяг можна повернути до магазину, навіть якщо відсутні будь-які претензії до якості. Прийшовши додому, Ви можете переконатися, що річ не відповідає Вашому стилю та основному гардеробу.
Для таких випадків законодавець встановлює термін – 14 днів із моменту покупки. На сайті https://marathon.ua можна ознайомитись з особливостями процедури повернення через брак виробу. Повернути або обміняти якісний одяг чи взуття можна за наявності таких обставин:
Товар не був в експлуатації. Якщо Ви вже носили взуття чи одяг, то повернути чи обміняти його за відсутності браку вже не вдасться.
Цілісність упаковки була порушена.
В онлайн-магазині Марафон передбачена зручна система, що дозволяє створити заявку на повернення через особистий кабінет або за телефоном. Зазвичай кошти зараховуються у семиденний термін з дати повернення товару  до магазину.

Коли не можна повернути взуття чи одяг?

Існує перелік обставин, що виключають можливість повернення чи обміну. Якщо дефект виник у результаті неправильної експлуатації або необережного носіння, здати його назад вже не вийде. Спроба самостійного ремонту також є причиною відмови. Крім того, магазин не прийме покупки, якщо закінчилися встановлені законом терміни.

13.12.2021

Схожі статті