Досягнення бренду Asics (Асікс)

Той, хто любить активно проводити вільний час, а ще цінує комфорт, напевно чули про Асікс. Цей японський бренд розпочав свою роботу, щоб надихнути молодь займатися спортом. І протягом своєї історії розвитку не перестає рухатись у цьому напрямі. За цей час бренд встиг здобути безліч досягнень.


Як і коли?

Asics - японський бренд, який займається виробництвом професійного спортивного екіпірування. Компанія заснована ще 1949 року. У той час, коли весь світ намагався оговтатися після величезних руйнувань Другої світової війни. Засновник бренду турбувався про молодь, і вирішив, що не існує заспокійливої та мотивуючої справи, ніж заняття спортом. А щоб робити це було простіше та безпечніше, почав з виробництва взуття для професійного спорту.
Щоб пропонувати клієнтам лише найкращі моделі, Asics злилася з іншими брендами, з якими співпрацювала протягом усієї історії. І став вільним у розробці та використанні інноваційних технологій.

Інноваційні ідеї

Засновник бренду з першої моделі поставив за мету виробляти не просто кросівки, а інноваційні товари. Перша відома модель – OK, яка призначалася для професійних занять баскетболом. Головна її особливість – підошва з вулканізованої гуми та протектор унікальної форми. І вже за рік марка випустила кросівки для волейболу.
Але на цьому розвиток не зупинився. В середині 50-х років компанія почала робити кросівки для бігу з фіксацією на нозі з синтетичних матеріалів. І саме ця модель стала проривом на ринку.
Щоб зрозуміти, наскільки інженери ретельно ставляться до розробки кожної моделі, необхідно ознайомитись з особливостями їхньої роботи. Наприклад, щоб розробити ідеальну колодку, бренд виміряв стопи понад 20 тисяч японських атлетів. І на основі цих даних створював нові моделі. Така завзятість була відзначена різними престижними преміями. До того ж, завжди якийсь відомий спортсмен вибирав кросівки бренду, щоб підкорювати спортивні вершини.


Коли почалася величезна популярність?

По-справжньому бренд став популярним, коли їм зацікавилася молодь. Японські підлітки просто всі носили Marup Nylon SP. Незважаючи на те, що модель призначалася для бігу, вони видалися зручним молодим людям. А ще й стильними, оскільки підлітки легко їх комбінували зі шкільною формою та одягом, який носили у вільний час. Це дозволило бренду стати популярним серед професійних спортсменів. Їхні моделі стали купувати для щоденного носіння.
Цікавлячись кросівками бренду, люди почали більше приділяти часу для спорту. Підвищився інтерес до проведення різноманітних змагань. А також покупці почали вести активний спосіб життя.

Особливості та переваги Asics

Головний принцип роботи бренду Asics – надихнути людей на спорт, який дозволить досягти гармонії та щастя. І впродовж 40 років асортимент компанії розширився. Але основний напрямок марки не змінився. Кросівки посідають перші позиції. Але в каталозі бренду також знайдете спортивні костюми, футболки, шорти та інше.
Багато розробок, що використовуються під час виробництва кросівок, є власністю самої компанії. І були настільки вдалими, що інші спортивні марки надихалися в роботі. Марка багато років на ринку, але при цьому дуже легко витримує конкуренцію з Adidas, Nike та Mizuno. А ці компанії з'явилися значно раніше за Asics, і досвіду у них було більше.
Купуючи речі Asics, вибираєте товари, які дозволять почуватися комфортно щодня. А ще безпечно займатися спортом, підтримуючи у здоровому тілі здоровий дух, відповідно до абревіатури бренду.

20.02.2023

Схожі статті