Чому брендовий одяг дорогий

Коли виникає питання, чи варто переплачувати за бренд, деякі співрозмовники вважають, що це недоцільно. Свою точку зору вони підкріплюють «вагомими доводами», на кшталт тих, що Ви платите за ім'я, а не за якість, а це – необгрунтовано дорого. Існує також думка, що брендові речі потрібні тільки тим людям, які за рахунок дорогого луку намагаються компенсувати свої особисті, професійні та інші недоліки. Усе це відповідає дійсності. Спробуємо розібратися чому.

Брендовий одяг – чому він такий дорогий

Опонент скаже: «Гарне не може коштувати дешево». І буде правий. По-перше, тому, що кожен відомий бренд цінує ім'я. Скажімо, не дешеві Columbia, Jack Wolfskin, Northland та інші марки, з якими працює інтернет-магазин Марафон, впевнені, що їхні численні вдячні споживачі віддадуть перевагу і наступного разу повернуться, щоб купити саме їхні речі. Це пов'язано з тим, що в якісній та зручній речі людина почувається комфортно та впевнено. Тут не зустріти ниток, що стирчать, нерівних швів, неправильно виконаних виточок, недоречних складок та іншої недосконалості.

Людський фактор, як одна з причин, чому брендовий одяг коштує дорого

Скупий платить двічі. А чому? Тому що не доопрацював технолог, погано постаралася швачка, закрійник виконує свої обов'язки на «відстань». Таке виключено при виготовленні дорогого брендового одягу. Тому що на хороший бренд працює ціла армія кваліфікованого персоналу, чим не може похвалитися мас-маркет. Штатний розклад гарного підприємства з виготовлення предметів гардеробу сам собою передбачає наявність безлічі крутих фахівців у всіх галузях, а саме:
  • маркетологи;
  • рекламники та PR;
  • ІТ-технології;
  • менеджери на виробництві та у керівництві компанії та їх філій;
  • закрійники;
  • дизайнери;
  • швачки;
  • логісти;
  • агенти
та решта персоналу, що працює на бренд, має бути виключно професійним. Якщо наймається фірма з аутсорсингу або компанія, з якою бренд працює на договірних засадах, то головна вимога – не дешевизна послуг такої компанії, а винятковий професіоналізм, наявність рекомендацій та репутація майбутнього партнера. І чому буде дешевою ціна, якщо працюють над брендовим одягом найкращі з найкращих.


Чому бренди списали доісторичне обладнання і чи це пов'язано з тим, чому брендовий одяг такий дорогий?

Не шиються товари брендів на устаткуванні, яке люфтить і деренчить. Для виготовлення дорогого брендового одягу застосовується нове та фірмове обладнання, тому що не тільки річ повинна бути якісно пошита, але також не допускається псування недешевих якісних тканин, які теж купуються у перевірених постачальників. І теж за пристойні кошти.

Якість тканини впливає на одяг брендів. Чому виробники вибирають дорогі матеріали

Поважаючий себе виробник не дозволить собі працювати зі старим обладнанням та з дешевою тканиною. Небувалий попит викличуть лише інноваційні матеріали, які мають певні якості, які є обов'язковим критерієм при виборі продукту. Наприклад, займаючись фітнесом, людина вибере предмети гардеробу із сучасних матеріалів, що пропускають повітря, зручних, які не липнуть, не колються, не лоскочуть нитками, що вилізли. А ще, вкрай важливо, щоб така футболка, майка чи штани прослужили довго і не порвалися у невідповідний момент. Саме такі речі від світових брендів продаються на сайті https://marathon.ua/.
Розробники костюмів для йоги враховують специфіку занять, де важливо все, від кольору та щільності тканини, до зовнішнього вигляду та як предмет гардеробу сидить на фігурі. Ці тканини запатентовані, а тонкощі їхнього виготовлення тримаються в секреті. До речі, нерозголошення комерційної та секретної інформації – також є обов'язковим для брендів. Тому їхні співробітники мають низку мотиваторів, які стимулюють бажання працювати, гідну зарплату та соціальний пакет. Гордість співробітника своєю компанією практично повністю виключає можливість витоку інформації. Це теж пояснює, чому брендовий одяг досить дорогий.

Чи формують дорогу вартість брендового одягу високоякісна фурнітура та додаткові розхідники

Бренд не може допустити, щоб блискавка на куртці розійшлася, тасьма розтріпалася, а золотистий аксесуар потемнів і зіпсував привабливість речі, виготовленої з основного матеріалу. Тому у формуванні ціни на брендовий одяг закладено використання тільки найкращих розхідників та фурнітури. Наприклад, для виготовлення оригінальних моделей брендових речей від Element, Northland, Columbia завжди використовуються шнурки, гумки, зав'язки, контрастні елементи. І складно уявити, щоб вони були не належної якості. Тільки поєднання дорогого матеріалу та дорогої фурнітури надає речі гідного та бажаного вигляду.


Роль лекал, розмірних сіток та кількості речей у тиражі у визначенні дорожчої, порівняно з мас-маркетом, вартості брендового одягу

Чому масс-маркет випускає неймовірно великі партії однакових речей? Тому що, купивши велику кількість дешевих матеріалів та озброївшись сумнівними лекалами, потрібно виготовити максимально можливу кількість речей та випустити їх на ринок, поки що «колекція нова». Пам'ятаєте, як у всіх були однакові майки з героями «Титаніка»? І ми пам'ятаємо.
Щодо брендових речей, то вони випускаються невеликим тиражем, з урахуванням модних віянь та тенденцій. Вони не бувають гламурно-химерними. Дорога брендова річ максимально лаконічна та проста, при цьому має свій шарм та шик. Завдяки цим властивостям та бездоганній якості, носити її можна кілька років і вона не вийде з моди та збереже презентабельний вигляд. Хороші речі не потрібно оновлювати кожного сезону. Вони не втрачають актуальності так швидко, як мас-маркет.
Ще один, що утворює дорогу вартість брендової продукції елемент – бездоганні лекала. Вони підібрані таким чином, що товар не тільки відповідає розмірній сітці, але й ідеально сідає на фігуру. Цим не спроможен похвалитися масовий виробник. А ось бренди, з якими працює сайт Marathon, можуть.
Розмірна сітка на товари іменитих брендів представлена ​​широким діапазоном розмірів при невеликому тиражі продукції. Гарантована стовідсоткова відповідність речей розмірній сітці, наданої виробником.

Чому більшість людей воліє переплатити і вибрати брендовий одяг, який коштує дорого

Просто ці люди вибирають гарні товари від знаменитих брендів. Причин тому кілька:
  • статус. Хороша брендова річ, яка коштує дорого, але виявилася по кишені, скажімо, співробітнику певної компанії, говорить не лише про його добробут, а й піднімає у власних очах громадськості його роботодавця;
  • довіра до бренду, його історії та досвіду;
  • відмінна якість, вдалий крій предметів гардеробу, довговічність та відповідність тенденціям;
  • створення та підтримання людиною власного стилю. Це риса людей з гарним смаком.
Існує кілька правил, які дозволяють купувати та носити дорогий брендовий одяг: якщо Ви купили хороші лляні штани, будьте готові, що вони м'ятимуться. Тому що це природні властивості матеріалу. І не треба горбитися, судорожно розгладжувати зморшки, нервувати. Ви повинні знати, що в одязі від інтернет-магазину Марафон, чи то натуральні, чи синтетичні матеріали, Ви – чарівні та повинні носити брендові речі з високо піднятою головою.
Деякі тканини можуть вигоряти. Про це виробник брендового одягу може попереджати покупця інструкцією чи листівкою. У такому разі достатньо виключити вплив на річ прямих сонячних променів. І вона прослужить довго і не втратить привабливого вигляду.
Слід пам'ятати, що брендова річ не дуже дорога. Бренд може випускати кілька лінійок, деякі з яких розраховані на людей із невеликим достатком. Якість одягу від цього не страждає, треба пам'ятати, що тираж може бути малим. На щастя, на улюблені речі часто діють знижки та акції. Вони можуть бути, як приурочені до певних дат, і залежати від кількості одиниць, представлених до реалізації, залишку останніх розмірів. Ось чому на сайті Марафон Ви можете купити багато позицій дорогого брендового одягу за зниженою ціною. Удачі у виборі!

12.12.2021

Схожі статті