Чому жіночий одяг дорожчий ніж чоловічий

Жіночий гардероб в усі віки був завжди більш різноманітним і дорожчим ніж чоловічий. Така тенденція пояснюється бажанням жінки виглядати гарно і на кожен захід одягати нове плаття. І навіть на практиці виявляється, що ціна на однакові предмети чоловічого і жіночого гардеробу різна. Жіночі речі коштують на порядок дорожче, ніж чоловічі. Це стосується не тільки одягу, взуття, а й елементарних речей гігієни.
Безумовно, такий дисбаланс в ціні викликав обурення серед прекрасної статі. Чому жіночий піджак коштує дорожче, ніж чоловічий? Адже на пошиття чоловічого піджака йде більше тканини. З якої ж причини існує так званий «рожевий податок», з чим це пов'язано?

Що таке «рожевий податок»

Світові дизайнери стверджують, що «рожевий податок» - це ніщо інше, як майстерність майстра. Жіночий одяг сегменту «Люкс» вимагає більш ретельного пошиття, де особлива увага приділяється дизайну і декору. Модельєри використовують дорогі тканини і фурнітуру, що в підсумку і призводить до великих витрат на пошив речі.
Другий фактор - це статус речі, позиціонування бренду. Часто буває так, що обидві речі з однієї колекції коштують по-різному. Наприклад, знаменитий жіночий піджак Le Smoking від Yves Saint Laurent коштує на 1,000 $ дорожче, ніж чоловічий. Така різниця пояснюється попитом. Якщо жіночий піджак цієї моделі по праву вважається культовим і як і раніше користується попитом, то чоловічий такої популярності не зміг завоювати. Таким чином, якщо річ культова, то ціна на неї відповідно збільшується.
А ще, як відзначають експерти, жінки набагато частіше відвідують магазини. Згідно з даними на світовому ринку обсяг продажів жіночого одягу в два рази більший, ніж чоловічого. Коли є попит, значить виробник може підняти ціну.
Таким чином, «рожевий податок» на жіночий одяг обумовлений декількома факторами:

  • попит жінок на речі. Кожній жінці складно зупинитися тільки на одній футболці або сукні. Як правило, в своєму гардеробі жінка хоче бачити кілька футболок різних кольорів;
  • складність роботи. Над витвором люксової речі відразу працює кілька майстрів.


Психологічна сторона шопінгу

Дане питання варто також розглянути і з точки зору психології. Вся справа в тому, що жінки схильні до швидких, необдуманих покупок і не завжди зіставляють такі фактори, як ціна-якість. Чоловіки, навпаки, ретельно обмірковують кожну покупку.
Ось тому, прекрасна стать готова платити за гарні речі великі гроші. Чоловіки в покупках більш раціональні. Перш, ніж купувати дорогий брючний костюм, вони проаналізують усі фактори.
Споживчими смаками жінок можна легко маніпулювати і це добре знають виробники.
Можливо вже в найближчому майбутньому така тенденція буде порушена і жіночі речі будуть коштувати нарівні з чоловічими. Все більше чоловіків починає захоплюватися шопінгом, а самі чоловічі речі стають більш складними в дизайні. З огляду на це гендерна різниця у вартості зникне, і можливо зовсім скоро ми побачимо однакові цінники в магазинах одягу на чоловічі та жіночі речі.


22.09.2021

Схожі статті