Чому став популярний брендовий одяг: найвагоміші причини

Поняття стилю дуже багатогранне та індивідуальне, адже кожна людина підбирає гардероб під свою зовнішність та спосіб життя. Однак давно помічено, що ті, кого вважають іконами стилю, носять переважно брендовий одяг. У чому секрет фірмових речей?


Що розуміється під брендовим одягом

У буденному розумінні брендовий одяг відрізняється від NoName тільки тим, що його створює відома модна компанія. Частково це правда, оскільки слово «бренд» у перекладі звучить як «тавро». Такі речі мають бірку та етикетку виробника, виконані у певному стилі та/або кольоровій гамі, іноді навіть пошиті з розроблених для бренду тканин.
Фірмовий одяг завжди має впізнаваний лейбл. Однак fashion-фахівці, навіть не дивлячись на бірку, дізнаються бренд з сукупності зовнішніх особливостей. Значні модні будинки зазвичай випускають три типи брендових колекцій.

Haute couture

Це брендовий одяг класу люкс, часто пошитий в одиничному екземплярі, причому самим кутюр'є. У Франції існує організація, Fédération française de la couture, яка чітко регламентує критерії, що дають право називатися Будинком високої моди. Так, модний будинок має випускати щороку не менше двох колекцій з 50 моделей. Речі такого класу повинні мати не менше 70% ручних швів, декор та оздоблення виконуються у старовинних традиціях. У всьому світі лише близько 2000 жінок можуть собі дозволити замовити брендовий одяг Haute couture.

Прет-а-порте

Брендовий одяг цього класу став популярним завдяки П'єру Кардену, який вирішив адаптувати свої твори для повсякденного носіння. Шедеври Haute couture гарні на подіумі, але насправді не надто зручні. Щоб реалізувати модні тенденції, що вони відбивають, створюються моделі прет-а-порте. Вони шиються з тих самих тканин, але вже не вимагають ручного пошиття кутюр'є. Партія виробів не надто велика, вартість їх нижча, ніж у моделей від кутюр, але також висока.

Мас-маркет

Цей популярний брендовий одяг став доступним широким верствам населення. При демократичній ціні такі речі на Marathon.ua відрізняються якісним пошиттям, гарними тканинами та стильним дизайном.

Чому все частіше вибирають брендовий одяг у магазині Марафон

Незважаючи на те, що популярний брендовий одяг завжди дорожчий за куплений на ринку або пошитий на місцевій швейній фабриці, його придбання вже вийшло за межі поняття «недозволена розкіш». Людина, яка хоче виглядати дорого одягненою, цілком може дозволити собі купити одну-дві люксові дрібнички на рік, а то й частіше.
Якщо йдеться про демократичні молодіжні бренди, на зразок Miu-Miu, то купувати їхній одяг ще простіше. Такі покупки дозволяють сформувати гардероб, предмети якого роблять образ дорогим і стильним.
Брендова річ відрізняється від безіменних рядом особливостей.

Лекала

За умови правильно підібраного розміру популярна брендова річ сидітиме бездоганно, оскільки пошита за правильними лекалами. Облік пропорцій людського тіла залежно від зростання та ваги при розробці моделі забезпечує гарну посадку по фігурі. Звичайно, це працює тільки якщо при підборі предмета гардероба враховувати особливості статури.

Пошиття

Компанія-виробник суворо стежить за репутацією, тому у фірмових речах приділяється увага кожному шву. Криві або рядки, що розпустилися, нитки що стирчать неприпустимі в брендових речах. Щоб досягти досконалості для розкрою деталей та пошиття, у виробництві використовується обладнання останнього покоління.

Фурнітура

Виробники фірмових речей не можуть дозволити собі недбалості в деталях, тому під час пошиття використовується брендова фурнітура вищої якості. Наприклад, «собачки» для блискавок мають довговічне покриття, часто роблять їх іменними – з логотипом бренду.

Матеріал

Відомі компанії вважають за краще шити одяг з тканин з хорошими показниками зносостійкості. Це можуть бути як натуральні, так і вдосконалені синтетичні, які забезпечують дихання шкіри і відводять вологу. Крім цього, візерунок тканини, її фактура, густина підбираються індивідуально під модель.
Ідея екологічного споживання речей знайшла своє логічне відображення у придбанні брендового одягу. Такі вироби носяться не один рік, а при грамотному створенні капсули легко комбінуються один з одним, не набридаючи. За бажання речі можуть навіть передаватися у спадок, стаючи вінтажними. Крім того, досить популярним став брендовий одяг у русі дрес-кросінгу. Дослівно це перекладається як похід за речами та означає обмін предметами гардеробу між членами тематичного співтовариства.
Брендовий одяг став популярним з багатьох причин, і його цілком можна назвати вигідним вкладенням грошей. Річ з лейблом не просто захищає від холоду і прикрашає, а й допомагає створити завершений стильний вигляд, стаючи частиною Вашого іміджу.

23.09.2022

Схожі статті